1. صفحه اصلی
  2. /
  3. تحریریه
  4. /
  5. کتاب بازی
  6. /
  7. تاریخی به طعم زغال...

تاریخی به طعم زغال اخته

این کتاب به داستانی در دل تاریخ پهلوی و به ماجراهای دوران رضاشاه می‌پردازد. جرقه نگارش این داستان، از علاقه یک زن و مرد به هم آغاز می‌شود؛ زن و شوهر که دو روحیه متفاوت داشتند؛ زن که «آنا» صدایش می‌زنند، از مخالفان رضاشاه است اما مرد از قزاق‌ها و کهنه‌سربازهای او.این اثر برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است. نویسنده تلاش دارد تا با استفاده از نثری شیرین، شخصیت‌‌پردازی و با استفاده از گفت‌وگوهای متعدد خواندن این اثر را برای مخاطب خود شیرین کند.نویسنده در کتاب تازه خود از زوایای مختلف به ماجراها پرداخته است؛ از این جهت صداهای گوناگونی از این کتاب تازه به گوش می‌رسد.
نویسنده معتقد است که تاکنون آثار بسیاری با توجه به چگونگی وقوع انقلاب نوشته شده و البته بسیاری از آن‌ها هم داستان‌ها و رمان‌های موفقی بوده‌اند، اما در طی این سال‌ها کمتر کتابی در حوزه‌ی ادبیات نگاشته شده که به چرایی انقلاب توجه داشته باشد. اثر پیش‌رو می‌کوشد تا در لابه‌لای ماجراهای خود، از علل پدید آمدن انقلاب برایتان بگوید.
خواننده در خلال مکالمات و گفت‌و‌گوهای این شخصیت‌ها با طیف متنوع ایدئولوژی‌های سیاسی در سال‌های حکومت پهلوی اول به‌خوبی آشنا می‌شود.
خلاصه ، این کتاب برای بهتر آشنا شدن با تاریخ پهلوی پیشنهاد میشه ، حتما بخونید و لذت ببرید و برای بقیه هم بفرستید

آنچه در این مطلب میخوانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *